divendres, 16 de novembre del 2012

Dues fotografies meves han tornat a ser finalistes!

Ja és oficial el veredicte del concurs d'enguany del Correfoc de Festa Major de Caldes de Montbui que organitza el Ball de Diables de Caldes i dues de les tres fotografies presentades han estat finalistes i això m'alegra molt, bé guanyar encara m'alegraria més, no cal dir-ho ;)

Si voleu gaudir de les obres guanyadores (per cert felicitats als tres guanyadors) i de totes les que s'han presentat podeu fer cap a la Cooperativa 70, que és on són exposades. La nota negativa, per posar-ne una, ha estat la poca participació d'enguany i més, després del notable èxit de les convocatòries anteriors i la bona quantitat de fotògrafs que seguien l'esdeveniment. Em consta que ja hi estan treballant per recuperar aquesta participació, ànims!

Les meves dues finalistes són aquestes:

Títol: Carretillada. Canon 5D markIII ISO 200 f:8 0,4s 24 mm. Balanç de blancs automàtic, mesura puntual, RAW i revelat amb Aperture.


Títol: Espatega. Canon 5D markIII ISO 200 f:8 0,3s 24 mm. Balanç de blancs automàtic, mesura puntual, RAW i revelat amb Aperture.

1 comentari:

  1. Doncs, felicitar-te, son boníssimes!!!
    La primera es genial, fa viure el moment.

    ResponElimina